HTML

Tanulás és munka Ausztriában

Friss topikok

  • Akimboteen: Felmész a mcdonalds.at-ra, ott a karriere fülre és aztán a freie Stellen-re. Akkor kijön egy lista... (2016.01.19. 14:58) Sikerült!
  • Akimboteen: Körülbelül 2 hétig tartottam ki igazán, szóval mindent átszámoltam, átgondoltam, és sok mindenre r... (2015.11.30. 12:03) Nem a pénz boldogít...
  • Baaden: Végigolvastam, ügyesek vagytok, gratula! Mi is ugyanebben a cipőben járunk most, szóval sok haszno... (2014.07.21. 23:28) 2 hete az új lakásban
  • Akimboteen: Szia, sajnálom, hogy nem tudtam visszaírni, sajnos június utolsó felében nagyon takarékoskodnunk k... (2014.07.03. 10:53) Egy hónapja

Nem a pénz boldogít...

2015.11.03. 20:50 Akimboteen

Elhatároztam, hogy nem maradok ebben a WG-ben. Főleg egy lakótársam miatt, de ha ő elmenne sem akarnék már ott maradni...

Igazából már Bécsben is kételkedem. Nem vagyok boldog itt. Nincs bajom vele, nincs undorom az emberektől, szép város, a maga módján nagyon élhető. De egyedül nem igazán bírom itt. Azt veszem észre, hogy egyre kevesebbet tanulok, egyre többször "lógok" az órákról, és nem tudok anyuval megbeszélni semmit, mert vagy a vonal rossz, vagy szimplán csak nem érti amit mondok.

Talán ha tudnám, hogy egyszer vége lesz ennek és együtt élünk majd...akkor talán nem lenne ilyen rossz érzés itt lenni, talán motiválna a visszaszámlálás. De nem ERASMUSon vagyok, hanem nappali képzésen. Egy képzésen ami nagyon érdekes, mégis egyre kevésbé bírok rákoncentrálni, mert azt érzem, hogy közben az élet elúszik mellettem, hogy a megmaradt kapcsolataim is eltávolodnak tőlem. Nem akarok Tőle külön úton járni.

Tényleg nagyon szeretem, és "ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a hegyhez".

2 komment

Címkék: ausztria egyetem Bécs Budapest bauingenieurwesen

A bejegyzés trackback címe:

https://ausztriaielet.blog.hu/api/trackback/id/tr728048564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi Farkas 2015.11.18. 19:55:18

"Mielőtt feladnád, gondold végig, hogy eddig miért tartottál ki."

Akimboteen 2015.11.30. 12:03:24

Körülbelül 2 hétig tartottam ki igazán, szóval mindent átszámoltam, átgondoltam, és sok mindenre rájöttem. Ezeket a dolgokat nem ide írtam le, mert úgy érzem nem ide tartoznak, sokkal személyesebbek. Végül visszaköltöztem Magyarországra... A miértek egy másik blogon vannak, ahol inkább írok le lelki dolgokat, gondolatokat, afféle lelki naplózások. (ezergondolat.blog.hu)
süti beállítások módosítása