HTML

Tanulás és munka Ausztriában

Friss topikok

  • Akimboteen: Felmész a mcdonalds.at-ra, ott a karriere fülre és aztán a freie Stellen-re. Akkor kijön egy lista... (2016.01.19. 14:58) Sikerült!
  • Akimboteen: Körülbelül 2 hétig tartottam ki igazán, szóval mindent átszámoltam, átgondoltam, és sok mindenre r... (2015.11.30. 12:03) Nem a pénz boldogít...
  • Baaden: Végigolvastam, ügyesek vagytok, gratula! Mi is ugyanebben a cipőben járunk most, szóval sok haszno... (2014.07.21. 23:28) 2 hete az új lakásban
  • Akimboteen: Szia, sajnálom, hogy nem tudtam visszaírni, sajnos június utolsó felében nagyon takarékoskodnunk k... (2014.07.03. 10:53) Egy hónapja

Maradok

2014.12.29. 12:39 Akimboteen

Kiderült, hogy a blogomat szokták olvasni, aminek nagyon megörültem, és felbátorított, hogy ismét billentyűket nyomkodjak...

Szóval az előző posztban felmerült a nagy kérdés hogyan tovább, visszamegyek-e a párommal Mo.-ra, vagy maradok, vagy hogy... Sokat gondolkodtam éjjel-nappal ez járt a fejemben, közben a munkahelyemen kezdett kialakulni néhány emberrel egy baráti viszonyom, olyannyira, hogy elhívtak szilveszterezni, amire igent mondtam. Őszintén szólva sosem voltam valami nagy "party-arc", de erre menni akartam. Jó érzés volt, hogy vannak olyanok akikkel jóban vagyok.

Szóval sokat tobzódtam a témán, gyűjtve az érv-ellenérveket, többször megvitatva/átbeszélve a párommal.

Végül is abban maradtunk, hogy én maradok, és ő visszamegy. Biztonsággal tudom, hogy ez a helyes döntés, mert ha visszamegyek mindig bántam volna, hogy nem próbáltam meg. Így itt maradok, dolgozok, és lassan elkezdem az egyetemet, vagy az előkészítőjét. (Inkább utóbbi a cél.)

Egyébként számomra Magyarország kissé nyomasztó hellyé vált, az ember rögtön érzi a hangulatváltozást ami körülveszi, ami átlengi az emberek keserűsége miatt. Ráadásul mit kezdenék ott magammal? Ha anno 1 év alatt nem sikerült elhelyezkednem, akkor ha visszamennék miért sikerülne, ráadásul 23-24 évesen újraérettségizni és aztán egyetemre járni, nekem akárhogy nézném visszalépés (de csak) ahhoz képest, hogy itt végigjárom az előkészítőt és utána bent vagyok az egyetemen.

A szüleim még nem tudják, hogy így döntöttünk, hogy külön utakon járunk, valószínűleg-főleg anyám- ki fog akadni, és egyből erősködni fog, hogy vagy a párom maradjon, vagy én menjek vissza Mo.-ra...

Másik téma...

Tehát írtam, hogy jóba lettem pár munkatársammal. Az is jó benne, hogy több nemzetiségű (cseh, szlovák, magyar, román, osztrák), és többen jelezték, hogy jönnek szilveszterkor.

Közben a Wohngemeinschaftunk-ból kiköltözött az egyik lakótársunk, a másik pedig január végéig marad csak. Utóbbi helyére úgy tűnik sikerült beszerveznem az egyik munkatársamat-egy magyar srácot-aki épp sürgősen lakhatást keresett. Igazából elég jóban vagyunk, úgyhogy nagyon örülnék, ha ő kapná meg a lehetőséget.

Karácsonykor egyébként dolgoztam többnyire, és ápolgattam a barátomat, mert nagyon lebetegedett. A bátyám meglátogatott minket, és nálunk aludt kb. egy hétig. (Természetesen erről szóltunk a tulajnak.)

Karácsony utolsó napján meglátogattak minket a párom szülei, testvére és hoztak mindenféle dolgot (főleg ételt).

Szóval ez történt eddig.

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka barátság menni vagy maradni Bécs McDonalds wohngemeinschaft

A bejegyzés trackback címe:

https://ausztriaielet.blog.hu/api/trackback/id/tr587019375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása